miércoles, 9 de mayo de 2007

RÀDIO A LES ESCOLES DE CATALUNYA

I-P-R-E-S-I-O-N-A-N-T!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cal veure lo avançada que està l'educació a Catalunya. Jo ja em vaig adonar quan vaig llegir al llibre les experiències amb TIC que tenien a les aules d'infantil de Catalunya, quan per contra a la revista del primer cicle de primària (que deuen editar-la segurament a Madrid) encara està ven en què és un ordinador. Em vaig quedar bocaoberta quan vaig veure aquest salt tan gran malgrat tindre un nivell educatiu més elevat els de primaria i estar treballant encara l'ordinador.
Els objectius que plantegen per al projecte de ràdio estan molt ben enfocats.
A aquest projecte treballen amb TIC que ja estàn un poc olvidades, com la ràdio, i està mo,t bé promourela. Doncs quan parlem de TIC a mí, al menys, en ve al cap l'ordinador, l'internet, la càmera digital... Però mai havera pensat en la ràdio.
En aquest projecte a més de treballar en TIC, també treballen moltes coses més com el llenguatge (expressió oral, escritura de notícies,etc)
Considere que és un projecte que abarca diversos aspectes acadèmics.

No hay comentarios: