jueves, 17 de mayo de 2007

ESTE VIRUS ESTÀ TORNANT-ME BOJA

La semana passada vaig contraure un virus al ordinador. Aquest virus mel van passar pel messenger.
Una xica la qual tinc agregada i no parle molt amb ella em va entrar un dia de sobte i em va dir:
- Hey, mira esta animación de Bush
A aquest diàleg anava incorporat una pàgina web. Jo, tota inocent vaig entrar però no em deixà veure el video.
Quan vaig tancar la finestra d'internet on es suposa que anava a aparèixer el video de Bush, el msn es va tornar boig. El ratolí es va bloquejar, i de sobte s'obriren totes les finestres dels meus contactes i es va començar a enviar el missatge que aquella xica m'havia enviat a mi (hey, mira esta animación de Bush).
Al bloquejar-se el ratolí no podia fer res, ni tan sols avisar als meus contacques que no obriren aquell enllaç perqeuè l'ordinador es tornava boig.
A l'estona, alguns dels meus contactes em van obrir dient-me que no pensaven obrir aquell enllaç perquè era un virus!!!!
Jo em vaig quedar en la boca oberta!!! :0
Aquests dies he estat buscant informació del virus, i molts amics m'han aconsellat baixar-me antivirus bons per a solucionar aquest problema.
En menys d'una setmana he experimentat en antivirus de totes les formes, tamanys i colors. Cosa que mai havia fet!!!
El problema es que el virus està protegit per un espia o no sé quina cosa i ningún anti-virus el pot eliminar :(
Ja li portaré l'ordinador a un expert en el tema pa vore que li fa al virus este dixós!!!!
Malgrat no haver arreglat el virus.... he tret una experiència positiva d'aquest fet. He manipulat diferents anti-virus, cosa que mai havia fet.

4 comentarios:

Jordi Adell dijo...

prova aquest antivirus: ClamWin


Jordi.

Que fort dijo...

Uff... al final el tindre que portar a un que entenga d'açò perque he passat el Kaspersky i m'ha informat que aquest virus no es pot eliminar perquè té un no-spy o alguna cosa per l'estil i no el pot eliminar. I jo ahí si que no m'arriesgue a palpar coses i desbaratar-ho tot.

Irineta dijo...

Ei bonica...a mi també me'l va pasar pili, i com obric tot allò que m'envien pues és la segona vegà que em passa....prova amb el Nod 32! sort!

Que fort dijo...

Moltes gràcies per recomanar-me antivirus!!