martes, 29 de mayo de 2007

GPS NOMÉS AL COTXE???

Aquest cap de setmana vaig anar a recollir unes fotos que havia revelat de la càmera digital. Davant meua hi havia un home d'uns 60 anys o més que li digué a la de la tenda que volia un GPS, el més xicotet i estret que tinguera, un que li cabera en la butxaca. La xica se'n va entrar dins del mostrador per a veure que tenia per dins la tenda.
El home es va girar i va veure la cua que estava montant, i de sobte em pillà fent mala cara volguent dir "en la presa que tinc...."
El home no es va tallar ni un pèl, i s'acostà a mí i em contà que volia un GPS xicotet per a portar-lo en la butxaca, així posava qualsevol adreça, fins i tot la seua, i el GPS el portava a la porta de casa. Iaixí quan eixia de casa, eixia tranquil per si al´gun dia li passava alguna cosa i es perdia o es desorientava. JO VAIG FLIPAR!!!!
De sobte s'acostà un home un poc més jove però, que també tindria al voltant de 55-60 anys i ens contà que ell això també ho feia. Aquest home era molt aficionat a collir esclatasans a la muntanya. Per a no pedre's, buscava la localització del cotxe al GPS i després si no el trobava feia mà del GPS per a localitzar el cotxe.
EN EIXR MOMENT SI QUE VAIG ACABAR DE FLIPAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Com podien vindre'ls eixes idees al cap??? En realitat, el GPS està ideat per a localitzar qualsevol lloc al mapa, però d'ahí a que se'l posen en la butxaca per a trobar el cotxe quan van a collir esclatasans.... i més uns homes tan majors!!! Que coses els venen al cap!!!
Creieu que les TIC van destinades als més jovens?? O els majors trauen més profit d'elles?? Algún jove utilitza el GPS amb la mateixa finalitat que aquests homes?? Quina utilitat "extranya" li traieu vosaltres al GPS????

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola, sincermanet no se ni com he acabat en aquest blog xD. Anant al tema que comentes, la veritat és que la finalitat primera del gps era aquesta, senzillament donar-te les teves coordenades. D'aqui pots orientar-te a d'altres punts dels que ja saps la seva localització. Ja sigui el teu cotxe, casa teva, o aquell indret al bosc on saps que s'hi fan bolets. Si algú ha creat un software amb uns mapes de carretera i utilitza el gps com a eina per guiar-te per aquests mons de deu ja és una altra història.

Anónimo dijo...

Vaig aprendre molt